myMagic Trendnails E-pood on avatud 24h.

Kuidas tellida tooteid?

  • Valige sobiv toode ja tutvuge toote kirjeldusega.
  • Sobiv toode lisage ostukorvi vajutades nupule „Lisa ostukorvikorvi“.
  • Toodete tellimiseks vajutage ekraani paremas osas nupule „ostukorv“ ning valige „Jätka ostu vormistamisega“. Seejärel avaneb leht „Ostukorvi kokkuvõte“.
  • Tutvuge ostukorvi sisuga ning vaadake, et tellitavate toodete kogused oleksid õiged. Toodete koguse muutmiseks vajutage toote järel nuppudele vastavalt „“ ja „“.
  • Toodete ostukorvist eemaldamiseks vajutage nupule „X“.

Ostu vormistamine

  • Tellimuse tegemiseks on vajalik registreerimine. Kõiki My Magic OÜ e-poe tellimuste käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
  • Tellimust tehes valige sobiv tarneviis. Saadaolevad tarneviisid on SmartPOST pakiautomaadid, Omniva pakiautomaadid ja DPD pakiautomaadid.
  • Makseviisid myMagic E-poes on:

Maksmine pangalingiga - Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool myMagic.ee e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest myMagic e-poe arvelduskontole.

Maksmine arve alusel pangaülekandega - Arve ja vajalikud rekvisiidid leiate tellimuse kinnitamise järel enda E-maili aadressilt.

  • Makse laekumisel saabub Teie poolt määratud E-maili aadressile teade makse laekumisest.
  • Kauba postitame pärast makse laekumist esimesel võimalusel ning teavitame saatmisest E-maili teel.

Tarneviisid

Omniva pakiautomaat

  • Paki saatmine sobivasse postkontorisse maksab 3,20 eurot.
  • Pakk saabub järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval peale postitamist. Paki saabumisel võtab Omniva Teiega ühendust.
  • Omniva paki saatmise tingimustega saate lähemalt tutvuda: www.omniva.ee.

Smartpost pakiautomaat

  • SmartPOSTi pakiautomaati saatmise maksumus 2,95 eurot.
  • Pakk saabub reeglina järgmisel tööpäeval peale postitamist. Täpsem info: http://uus.smartpost.ee/pakkide-saatmine/pakkide-liikumise-graafik
  • Paki saabudes tuleb Teile teade SMSi teel paki saabumise kohta.
  • SmartPOST tingimused leiad aadressilt: www.smartpost.ee.

DPD pakiautomaat (võimalik alates 01.06.2021)

  • DPD pakiautomaati saatmise maksumus 2,95 eurot.
  • Pakk saabub reeglina järgmisel tööpäeval peale postitamist.
  • Paki saabudes tuleb Teile teade SMSi teel paki saabumise kohta.
  • DPD tingimused leiad aadressilt: https://www.dpd.com/ee/et/dpd-pakiautomaadi-teenus/

Tellimuse tühistamine

Teil on õigus tellimuse tühistamiseks juhul kui tellimus ei ole Teie poole teele pandud. Tellimuse tühistamiseks saatke E-kiri aadressile: sales@mymagic.ee. Tühistame Teie tellimuse esimesel võimalusel.

Kauba tagastamise kord

Kui ostetud kaubal ilmneb puudus või ei vasta toode Teie ootustele, siis saatke meile sellekohane e-kiri 14. Päeva jooksul aadressile sales@mymagic.ee. Kaup ostetakse tagasi juhul kui kaup on originaalpakendis ja kasutamata. Raha tagastatakse 7 tööpäeva jooksul kliendi arveldusarvele.

Pretensioonid

Kõik pretensioonid lahendame läbirääkimiste teel vastavalt võlaõigusseadusele. Probleemide korral võtke meiega ühendust.

Hinnad

Kõik e-poes toodud hinnad sisaldavald Eesti Vabariigi käibemaksu 20%. E-poe hinnad võivad erineda müügiesinduse hindadest.

Klienditugi

  • Klienditugi töötab tööpäeviti 08.00 – 18.00
  • Klienditoe telefon: +372 631 1394
  • Klienditoe E-mail: sales@mymagic.ee